woensdag 28 juni 2017

Iets anders dan anders.


Hallo allemaal, eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten.....leuk dat jullie mijn blog willen volgen en hoop dat jullie wat inspiratie op kunnen doen.

En dan nu een hele andere kaart dan dat jullie van mij gewend zijn. Dit is een stempel van Penny Black en heb deze ingekleurd met de Ecoline Brushmarkers. Daarna de achtergrond bewerkt met Distress oxide en een mask van Crea Lies. De tekst stempel is van Marianne Design De materialen zijn te koop bij Hobby Compleet de Duif in Leeuwarden.

Iedereen nog een fijne dag.
Groetjes Hanny.

6 opmerkingen:

  1. Idd héél anders maar zó vind ik mixed media wél leuk Hanny..als het maar niet bomvol embellishments geplakt/gespoten wordt!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooiiiiiiiiiiiiiiiiii Hanny, super gedaan
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Hanny. Dit zijn ook leuke kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, echt een prachtige stempelkaart. Prachtige achtergrond heb je gemaakt en mooi die klaproos.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kaart Hanny, mooi hoor al die stempeltechnieken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart Hanny! Grappig, ik heb deze week ook een kaart met deze klaproos gemaakt. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.